BlueStacks App Player; PC için Android Emulator

29 Mart 2012 Perşembe 15:53


Android uygulamalarını sadece Android uyumlu telefonlarda kullanabileceğinizi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Bugün yabancı web sitelerde dolaşırken bir çoğunda BlueStacks başlığını gördüm.

BlueStacks Nedir?

Android işletim sisteminin desteklediği tüm uygulamaları bu programda çalıştırabilirsiniz. Yani masaüstü ve dizüstü bilgisayarlar için Android emulator programı. Çok fazla karıştırmadım ama Viber ve bir kaç browser programı kurdum. BlueStacks app player programını başlattığınızda ilk başta arama butonu geliyor. Bu butona istediğiniz programı yazdığınızda arama sonuçlarına göre programı anında kuruyor ve kullanıma sunuyor.

Android marketi yeni adıyla Google Play ile uyumlu ve oldukça kullanışlı. Tek beğenmediğim yanı biraz ağır olması. Belki benim bilgisayarımdan kaynaklı olarak web sitelerde gezinirken bir hayli yavaşladı. Ama uygulamaları kullanırken herhangi bir sorun yaşamadım.

Android telefonu olmayanlar bu yeni dünyaya bilgisayarından ufakta olsa bir giriş yapabilir. Zaten benim Android uyumlu bir telefonum var diyorsanız bana göre dahada güzel. Anında hızlı bir şekilde uygulamaları ve oyunları BlueStacks programından deneyip beğendiklerini telefona yükleyip kullanabilirsiniz.

Çok farklı bir açıdan daha bakarsak, örneğin viber uygulamasıyla bir başka viber uygulaması bulunan arkadaşınızı bilgisayardan arayarak çok kaliteli sesli ve yazılı görüşmeler yapabilirsiniz.

Daha öncede bu tip programlar duymuştum ama hem kurulumu zor hemde kullanışlı olmadığına dair bilgiler bulunuyordu. Özellikle yurt dışındaki kullanıcıların görüşlerine bakılırsa bu program tam aradıkları nitelikte. Türkiye'de akıllı telefon fiyatları çok pahalı olduğu için henüz bu furyaya biz katılmadık ama yurtdışında inanılmaz bir mobil çılgınlığı yaşanıyor.

Ekleyeceğim videoda program hakkında az çok fikir edinebilirsiniz. Programı buradan yükleyebilirsiniz. BlueStacks App Player İndir

Leave Comment