İngilizce özgün makale yazabilecek AdSense ortağı editörler aranıyor

2 Nisan 2012 Pazartesi 14:44


İngilizce makaleleri tekrar yorumlayıp yazabilecek veya Türkçe'den İngilizce'ye çevirebilecek editörler arıyorum.

Mobil teknoloji içerikli websitem 3 ay önce yayına başladı. Siteye hiç bir SEO uygulaması yapmadım. Kendime özel taktikler geliştirerek 3 aylık bir zamanda düzenli bir hit artışı oldu ve hala bu yükseliş sürmektedir.

Haftalık AdSense gelirim şaunda ortalama 130 $ dır. Günde 15-30 $ arası değişen bir gelir var. Sitemde özgün yazı girebilecek editörlere yazı içi AdSense reklam gelirinin tamamını veriyorum. Yazı içi reklam kanalı toplam gelirin ortalama %50 sini oluşturmaktadır.

Son hafta Adsense gelirlerine baktığımda toplam 129,84$ lık gelirin 59,62$ lık kazancının bu yazı içi reklamlardan geldiğini görüyorum. Bu gelir günlük ziyaretçi oranına göre artış göstermekte ve sitenin grafiği giderek yükselmektedir.

Her editöre özel bir kanal açarak örnekteki gibi kod veriyorum. ads1 ads2 vb.Editörler kendilerine ait AdSense kodunu yazının içerisine yerleştirdiğinde kendi kanalına ait reklamlar kendi yazılarında çıkmaya başlar ve aynı şekilde Adsense panelinde o kanalın gelirleri net olarak belirlenir.

AdSense hesabını günlük TeamViewer ile benim pc ekranıma bağlanarak kontrol edebilirsiniz. İsterseniz her gün döküman olarak ta size gönderebilirim.

Ayrıca Mobil sektörü çok hızlı geliştiği için, haftalık hatta günlük trendleri çok iyi takip eden biriyim. Arzu edilirse tüm yazılacak makalelerin konularını hatta dökümanları ben sizlere karşılayabilirim.

İlgilenen arkadaşlar sayfanın yorum kısmından veya sedathut@gmail.com adresine mail atarak veya mail adresinden Facebook arkadaşlık isteği göndererek benle iletişime geçebilir.

R10 webmaster sitesindeki ilgili konum...

Leave Comment