Posted in , ,

AÖF İstatistik geçmiş yıl sorularının çözümü

18 Aralık 2011 Pazar 12:37

AÖF okuyanlar bilirler, bazı dersler vardır ki gerçekten çalışsan da anlamazsın, anlasan da sınavda çözemezsin. Genel kanı İstatistik dersi de bunlardan bir tanesi.

Geçmiş soruların çözümlerini internette çok aradım ama bulamadım. Çözümü olan kitapları araştırdım hatta bir tane aldım ama yinede tam olarak isteğimi karşılamadı. Ama dün Facebook'ta üye olduğum bir sayfa çok güzel bir paylaşımda bulundu. Oğuzhan Pehlivan isimli bir arkadaşımız son 5 yılın final sorularının çözümünü bizlerle paylaşmış. Bana göre AÖF için yapılmış en güzel paylaşımlardan biriydi.

Oğuzhan'ın bu değerli paylaşımını bende bloğumda sizlerle paylaşmak istedim. Mutlaka indirin ve çözümler üzerine çalışın.
http://www.filesonic.com/file/4266299415/S%C4%B1nav_Cozumleri.rar
Not: Çözümler PDF formatındadır. 

Leave Comment