Samsung Galaxy Note 2 Resim ve Video Özellikleri

14 Ocak 2013 Pazartesi 21:00


Size Galaxy Note 2 de daha bir çok muhteşem özellik göstereceğim,  Göstereceğim ilk özelliğin adı "En İyi Yüz" Her kişinin en iyi pozunu kullanarak gurup fotoğrafları oluşturmak için harika bir özellik. Fotojenik olmayan kişiler için gerçekten çok kullanışlı. Mesela arkadaşlarımın bir resmini çekiyorum, resme bakıyoruz evet gerçekten çok kötü görünüyor. Şanslıyız ki resmi çekerken "En İyi Yüz" özelliğini kullanmıştım ve onun yüzünü hemen saniyeler sonra çektiğimiz daha iyi çıktığı bir pozdaki gülümseyen mutlu haliyle değiştiriyorum. Herkesin iyi çıktığım muhteşem bir resim elde ediyorum.

Şimdi eğer istersem bana bu anıyı hatırlatacak bir notu Foto Not özelliğiyle el yazısıyla ekleyebiliyorum. Bu özellik resmin arkasını çevirerek sanki gerçek bir  fotoğrafa not alır gibi bana not alma imkanı tanıyor. Mesela resmin arkasına şöyle yazalım "Arkadaşlarımla Ekim 2012" ve böylece bu anının detaylarını her zaman hatırlayabileceğim. Bu benim favori uygulamalarımdan biri çünkü Paper Artist istediğini resmi elle çizilmiş gibi bir sanat eserine dönüştürebilmeniz için gerçekten çok kolay bir yol.

Resimlerde Paper Artist anında resmin bir kara kalem eskizine dönüşmesini sağlıyor. Değişik filtrelerden seçim yapabilirim ama burada Water Sketch'i kullanacağım. Bu kalem sitilini kullanarak istediğim bölgelere suluboya efekti verebiliyorum. Mesela arkadaşlardan sadece birinin yüzüne biraz renk katabilirim. Anında görebileceğiniz gibi resmin ilk başta elle çizilmiş bir resim gibi görünmeye başladığını görmeye başlarsınız. Bu resme birde çerçeve koyarsanız güzel bir resim elde etmiş olursunuz. Normalde saatlerce çalışma gerektirebilecek bir eser birkaç kısa dakika içerisinde ortaya çıkartabilirsiniz.

Şimdi, arkadaşlarınızdan biri gerçekten bu resimde kendini çok beğenmiş ve bir kopyasını almak istiyor. Sadece S-Beam özelliğini kulalnarak kolayca sadece o arkadaşımla resmi paylaşıyorum. Bunun için tek yapmam gereken galeriden resmi seçmek ve onun cihazını benimkinin arkasında tutmak, cihazlar birbirine bağlandığında resim anında arkadaşınızın cihazına aktarılıyor. Şimdi onda da bir kopyası var!

S-Beam özelliği ile video ya da dosyalarınızı da kolayca transfer edebilirsiniz. Birkaç yeni video kayıt ve fotoğraf çekimi özelliği sunacağım. Muhtemelen tüm ışık konuşllarında muhteşem çalılşan bir kameraya ihtiyacınız vardır. Bu sebeple düşük ışıkta bir muhteşem fotoğraflar çekmenize olanak sağlayan yepyeni bir özellik ekledik! Kamera modunu seçerek buradan işinize yarayacak birçok çekim modundan birini seçebilirsiniz. Ben şu anda düşük ışık / Low Light özelliğini seçiyorum. Yarattığı farka bir bakalım. dün eve dönerken yolda flash kullanmadan karanlıkta bazı çekimler yaptım. Burada düşük ışık modu etkinleştirilmeden çektiğim örneği görüyorum ve açıkçası resim tamamen karanlık sayılır hiç bir şey gözükmüyor. Diğer resmi çevirdiğimde ise aynı mekanın özelliği etkinleştirilerek çekilmiş olanı var ve resim oldukça net gözüküyor.  Flashsız bile, Düşük Işık özelliğini kullandığınıza resimler gayet canlı ve net görünüyor.

Videolarınızı düzenlemeye gerek kalmadan eğlenebileceğiniz birkaç özellik sunuluyor. Hem hızlı hem de yavaş çekim yapabilme imkanınız artık var. Kayıt modundayken, ben yavaş çekimi seçiyorum. Ekranda göreceğiniz üzere 1/2, 1/4 ve 1/8 hızlarından birini seçmem gerekiyor. Aynı şeyi hızlı çekim için de yapabilirsiniz, tabi burada ayarları iki katı olarak göreceksiniz. Normal hızın 4x ya da 8x katı. Bu özellikleri kullandığımızda nasıl sonuçlar aldığımıza bir bakalım. Ben arkadaşımın oyuncak araba kurulumunu kaydettiğim bir videosunu görüyorum. İlk olanı normal hızda kaydedildi.  Bir sonraki video yavaş çekim modu kullanılarak çekildi. İnanın yarattığı fark çok net ortada.

Umarım Samsung Note 2 nin özelliklerini doyasıya kullanır ve bunları kullanmakta benim kadar zevk alırsınız.

Leave Comment