SplitCam Video Yakalama ve Masaüstü Kayıt Programı

5 Ağustos 2012 Pazar 15:42

Bilgisayarda işlerimizi kolaylaştıran bir çok program var ancak bir çoğumuz bu programlardan haberdar değiliz. Zaman zaman en çok kullandığım programları burada yazıyorum, şimdiki programımızın adı SplitCam...

Bu ücretsiz program ile ne yapabilirsiniz? Masaüstünüzü video formatında kayıt edebilir, bilgisayarınıza yüklü bir kamera olarak kullanabilir, ekrandaki istediğiniz bir noktayı belirleyerek kaydedebilir, çekilen videoları anında youtube sitesine yükleyebilirsiniz. Video editör olarakta kullanılabilen programla video ve resimleri birleştirerek video klip tarzı çalışmalar yapabilirsiniz.

Kayıt edeceğiniz videoların kalitesini rahatlıkla seçip, her cihazda rahatlıkla izleyebileceğiniz formatlarda kaydedebilirsiniz. Bilgisayarınızın ses ayarlarını yaparak sesli olarak videolarınızı sesli olarak record etme şansı buluyorsunuz.

Programın Türkçe sürümü şuanda yok ama bir çok özelliği olan bu programı rahatlıkla kullanabileceğinizi düşünüyorum. Ben iki üç özelliğini kullanıyorum, kullanmadığım çok özellik olduğunu bu yazıyı yazarken programı bir kez daha incelediğimde farkettim.

Siz siz olun bilgisayara format sonrası program listenize SplitCam'ı ekleyin.

Programı son sürümünü linkten indirebilirsiniz. SplitCam Download

Leave Comment